Forsamlingshusets bestyrelse vælges på generalforsamlingen, som altid finder sted den sidste søndag i januar måned.

Den består af syv bestyrelsesmedlemmer og 2 suppleanter.

Foreningens regnskab gennemgås af 2 bilagskontrollanter; - og hvis den ene skulle være forhindret indkaldes en bilagskontrollant suppleant. Bilagskontrollanterne har til enhver tid ret til uanmeldt gennemgang af bilag og kontoudtog… men dette har indtil nu aldrig været nødvendigt.

Førslev forsamlingshus er medlem af Storstrøms Forsamlingshusforening og betaler her et årligt medlemskontingent på 500 kr. Forsamlingshusforeningen har general forsamling i april måned.

 

Førslev forsamlingshus bestyrelses vigtigste opgaver er at sørge for ordnede forhold til husets forpagter; - hermed menes at få husets økonomi til at vokse igennem afholdelse af Kræmmermarked og ved at søge om midler igennem fonde, legater og ikke mindst igennem Faxe Kommunes tilskud fra Forsamlingshus puljen. 

 

Her følger bestyrelseslisten for Førslev Forsamlingshus.

 

Formand Tage Lodstrup
tlf. 27 64 84 15
mail lodstrup@dlgmail.dk
   
Næstformand Ib V. Nielsen
tlf. 25 14 60 80
   
Kass/ webm/spons. Hans-Erik Hansen
tlf. 53 62 51 33
mail hanserik.hansen57@gmail.com
   
Menig Preben Nielsen
tlf. 40 53 68 22
mail k.nielsen@paradis.dk
   
Menig Søren Engberg
tlf. 24 47 07 87
mail engbergts@gmail.com
   
Menig Lone Nielsen
tlf. 22 40 50 05
mail lonepian@gmail.com
   
Menig John Jensen
tlf. 21 48 32 37
mail js.jensen@jubii.dk
   
   
1. Suppleant Tonni Hansen
tlf. 20 83 62 83
mail tonnifhansen@gmail.com
   
2. suppleant Tim Christiansen
tlf.  51 90 98 62
mail tim_c@live.dk